اسلامی: در همه عرصه‌هایی که ملت حضور بهنگام پیدا کردند، موفقیت‌های ژرف به یادگار گذاشتند-راهبرد معاصر

اسلامی: در همه عرصه‌هایی که ملت حضور بهنگام پیدا کردند، موفقیت‌های ژرف به یادگار گذاشتند

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به تاثیر مشارکت حداکثری در انتخابات بر اقتدار ملی و منطقه‌ای و پیشبرد منافع ملی کشور، گفت: در همه عرصه‌هایی که ملت حضور بهنگام پیدا کردند، موفقیت‌های ژرف به یادگار گذاشتند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 01
کد خبر: ۲۳۰۶۰۷

به گزارش راهبرد معاصر، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و تاثیر مشارکت حداکثری در این انتخابات بر اقتدار ملی و منطقه‌ای و پیشبرد منافع ملی کشور با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری، گفت: ملت ایران در صحنه‌های گوناگون توانسته‌اند با حضور هوشمندانه و آگاهانه خود برگ زرینی برای تاریخ کشور ایجاد و ثبت کنند. نکته بارز و اساسی پس از انقلاب در 45 سال گذشته این است که در همه عرصه‌هایی که ملت حضور بهنگام پیدا کردند، موفقیت‌های ژرف به یادگار گذاشتند.

 

وی افزود: باید این دستاوردها را قدر بدانیم و با حضور در صحنه انتخابات در 11 اسفند عناصر و نیروهایی را انتخاب کنیم که به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اسلام مومن باشند.

 

اسلامی ادامه داد: به علاوه خلاقانه و مدبرانه با راه‌حل‌های کارآمد و سازگار با اهداف ملی کمک کنند، مشکلات کشور برطرف شود و موانع را از پیش رو بردارند تا کشور مسیر خود را قاطعانه‌تر و سریع‌تر طی کند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده